Tredje gången gillt

2011-05-11

När Titanic kom ut på bio så var det många som gick och såg den flera gånger och det var inget konstigt med det. I alla fall är det vad de påstår nu i efterhand, det kanske var hur konstigt som helst egentligen. Hur som helst så håller jag mig till att de inte är konstigt eftersom att vi gör samma sak nu, 2011. Ikväll går vi på Fast and Furious: Fast Five för tredje gången. Prisad vare biochecken!

Gick på McDonald's igår förresten eftersom att jag haft en dålig dag och fann det lagligt att tröstäta lite. Rydell var inte svårövertalad. Jag tänkte att jag skulle våga mig på den däringa Filet-o-Fish. Tja, det var väl ett misstag. Det var helt enkelt en fiskpinne med gurkmajonäs i ett bröd. Punkt.

Dessutom så är jag helt övertygad om att jag ätit samma dumma fiskpinne på McDonald's förut, fast under ett annat namn. Antagligen en misslyckad meny gone undercover. Incognito. Bör bojkottas...



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild