Swedbank-svampen

2011-05-23

Ringde till Swedbank idag för att beställa ett VISA-kort som jag pratat om så länge, men varit för lat för att genomföra.

När jag la på hade jag inte bara ett VISA-kort på posten. Nu har jag då även gjort om mitt ungdomskonto till ett privatkonto och öppnat ett separat servicekonto för min Mary Kay-verksamhet samtidigt som jag blivit en så kallad "Nyckelkund" vilket innebar fler saker än jag ens kunde lägga på minnet, men jag kommer ihåg orden flytta försäkringar och bolån. Ytterst nödvändigt. Not.

Det är som om de sitter med en stor blöt svamp och bara mjukar upp gränserna mellan "behöver" och "behöver verkligen inte, tack ändå".



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild