Projekt på g

2011-05-12
Yes! Har äntligen fått ett nytt projekt på jobbet. Ett jag lyckats starta upp helt själv faktiskt. "Mission: Minirenovering av konferensrum". Puts som ska målas, fina saker som ska beställas, monteras och placeras. Äntligen något annat att göra än att sitta och le mot folk som ändå ignorerar en när de skyndar sig genom dörren.

Ska ta och börja med en gång idag. Tråkigt att jag inte har kameran med mig. Lite före- och efterbilder hade ju varit roligt annars. Det får väl bli en efter-bild iallafall. Alltid något.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild