Fast Five

2011-05-04



Premiären av Fast and Furious 5: Fast Five idag!

Eftersom att min sambo är bäst så köpte han naturligtvis biljetter så fort de kom ut. Åh, vad vi har längtat! Egentligen skulle vi väl ha haft ett Fast and Furious-maraton nära inpå biobesöket, men vi tog det lite tidigare eftersom att vi var tvungna att låna filmerna.

Vi kollar alltid på minst fyra nya filmer varje vecka. Nu på senare tid har det blivit Grown ups och Karate kid. Imorgon blir det förmodligen Paranormal activity 2. Jag tyckte att ettan var så värdelös att jag bara satt och gapade igenom hela filmen. Alla andra pratade om hur otroligt läskig den var, att de inte kunde sova efteråt och ni vet, alla de klassiska skräckfilmsgrejerna. Men icke sa Nicke. Hade det inte varit för att jag laddat ner den så hade jag sett till att kräva pengarna tillbaka på något sätt. Det är iallafall en film som aldrig någonsin kommer att ses på vår TV någonsin igen.

Vad tyckte ni om Paranormal Activity 1?



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild