VISA... gotta get one

2011-03-15
Wihuu! Äntligen fick jag det efterlängtade lilla SMS:et som berättade för mig att videkameran vi beställt äntligen finns att hämta ut på Posten! Eller ja, på Hemköp, men ändå. Synd bara att samma SMS var tvunget att berätta för mig hur mycket det är jag måste betala. Man får verkligen lida för att man inte har VISA-kort. De tog bara VISA och Mastercard om man skulle betala direkt över internet och det hade blivit så himla mycket krabb med tanke på att jag sitter här med mitt lilla Maestro. Nästa alternativ: faktura. Men då lägger de taskmörtarna till nästan 100:- bara för att skicka ut en papperslapp med lådan. Kändes lite väl överdrivet för min smak. Så tja, det fick bli postförskott, usch.

Ser inte fram emot att dra kortet men jag ser fram emot att få filma allt möjligt skittråkigt som händer i vårt liv! Jaa ungdomar, det här var en tisdag 2011, klockan 17.34 om jag minns rätt. Här ser ni mig skala potatis. *30 minuter senare* Jaa, det var sega potatisar det där...

Inte nog med att jag alltid släpar med mig min Nikon D40 när det är kalas, nu ska jag alltså ha med mig den också. Känns som om det är dags att köpa en större väska. One day, one day. Kommer säkerligen att få filma handbollsmatcher i timtal med den här kameran också, precis som jag fått göra med mammas när det varit cuper och annat i Sverige/Danmark. Det är trots allt roligare att följa med om man har ett val haha.

Nej, nu svävade jag ut lite. Har en viss tendens att göra det när jag är glad över något. Vi får väl se om den håller vad den lovar! Hinner dock inte testa det ikväll eftersom att vi ska på en liten namnsdagsfika hemma hos mina föräldrar. Har ju både bror och fästman som har namnsdag idag.

Tjillevippen!

Postat av: Louise

hahah, jag vill se det u spelar in nu om några år, kan ju bli riktigt intressant;) haha. <3

2011-03-17 • 13:58:53
URL: http://fliizan.blogspot.com/
Postat av: Kitty

Haha jaa eller hur? Funderar på att skicka ett sånt där meddelande som kommer fram om 20 år också. Hade varit skitroligt att göra något superspexigt och välplanerat xD <3

2011-03-17 • 18:35:08
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild