Söndag

2011-03-13
I fredags var det verkligen en motig dag, fram tills jag slutade och fick McDonald's till middag som min hjälte till karl inhandlat innan vi skulle på fest i Annelund med allt roligt folk. Det var en riktig hit faktiskt och jag hade hur roligt som helst. Vi körde på vit fest dock eftersom att vi skulle köra hem på kvällen istället för att sova över som förra gången. Då hade vi nämligen inga små katter som skulle matas dagen efter heller. Jag hade ju kunnat dricka förstås, har ju ändå inget körkort än, men kände att eftersom att Rydell ska vara nykter så borde jag vara sympatinykter jag också. Höll igång som attans ändå dock. Wooh.

På lördagen så blev det födelsedagskalas för älsklingens pappa i Rödeby och lite melodifestival på kvällen såklart. Heja Saade! Var också himla roligt. Hade kameran i högsta hugg hela kvällen men tog ändå bara ca 100 bilder. "Bara" säger jag, eftersom att det är ganska bara när det kommer till mig. 500 bilder är inte ovanligt alls. Men när jag väl rensar ut mappen så försvinner en stor del.

Idag är det spela Call of Duty-dag för älsk och för mig är det "Sitta bredvid och lata mig med pizza och cola"-dag. Så sjukt produktivt. Ska nog öva lite på mina (o)färdigheter med min tablet till datorn senare också. Men ska snart iväg då vi har lite möbler som ska flyttas. Rätt åt mig som är så onyttig.

Nåväl, ville bara ge ifrån mig ett litet livstecken.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild