Serious business

2011-03-30
Hääj!

Kan ni svara mig alldeles jätteallvarligt på en mycket viktig och seriös fråga?



Finns det någon som på riktigt, jätteriktigt, tycker om den här Lokan? Och då menar jag mer än de första två, tre klunkarna. Jag tycker att den funkar bra att dricka om den är iskall. Men så fort den blir en grad varmare än så så smakar den istället tuggummi och har en eftersmak av någon lustig rosa barntandkräm jag minns från när jag var liten...

Så, what do you say? Eller har ni ens smakat den?

Postat av: Louise

Den smakar skit vare sig den r varm eller kall! :P haha. Tycker den smakar hostmedicin och det smakar pyton! Nä du, många minus till den smaken!! <3

2011-03-31 • 13:12:14
URL: http://fliizan.blogspot.com/
Postat av: Kitty

Haha jäklar i mig vilken mumsig hostmedicin du har isåfall! För min smakar så illa att jag avlider och sen återuppstår bara för att dö igen av avsmak... brrr. Kommer ihåg medicin jag fick när jag var liten som typ var asgod och smakade jordgubb :3 Mumma! Hade inget emot att vara sjuk då haha.

2011-03-31 • 14:35:31
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild