Solsken i januari

2011-01-15
Rydell började jobba kl sex imorse och han lovade att vara tillbaka vid nio och jag kunde ligga kvar i sängen. Nu är klockan snart halv tolv så att ligga kvar i sängen är inget riktigt option. Gick upp och gjorde mig i ordning bara för att komma på att det inte spelar någon roll för jag har ingenting att göra och kan inte ens åka hem till mamma en stund för jag har inga pengar till bussen. Tacka vet jag när jag var liten och det kostade en femma att åka buss. Det var lagom. Hittat en (för mig) ny möjlig favoritartist idag genom att jag slösurfat intensivt ett par timmar; Olly Murs. Finns massor med honom på Spotify, sök! Kan inte rekommendera någon speciell låt, men han är en riktig solskenssångare. Ska återgå till att dansa vilt i vardagsrummet i tro och hopp om att ingen ser!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild