Dra mig baklänges

2011-01-15
Heliga fiskpinnar! Det fungerade verkligen. Nu kommer det bli bloggande av ska ni se, gott folk. Det är nämligen så att min telefon har bråkat väldigt mycket med mig när det gäller att blogga, men se på den, ni fungerar det ju. Klockan sju en lördag, vad gör man annars liksom? Fick två små (stora) brev på posten häromdagen! Skorna jag köpte av Heidi Vuorela hade äntligen kommit! Hade tänkt länka till hennes blogg med men så roligt fick jag inte ha. Hon är iallafall fitnessnyggingen på omslaget till tidnigen BODY som finns ute nu. Såg henne på fitnessfestivalen i december när Rydell och jag var där. Jag, som har Latmask som andranamn, blev faktiskt sjukt inspirerad och kände för att börja ta tag i saker och ting - så det har jag gjort nu. Går snabba promenader på ett par km varje morgon, äter sågflis (Allbran) till frukost och tackar nej till den där kakan. Hm, beach 15 iallafall haha. På tal om sågflisen så är det nog dags för lite frukost nu ändå.

Postat av: Louise

haha, så du försöker oxå gå ner i vikt? ;) jag med, bantar för fullt sörru :P Sen om det funkar eller inte är en annan femma ;P

2011-01-17 • 08:51:42
URL: http://fliizan.blogspot.com/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild