Att kringå problemet

2011-01-15
Försöker att komma på ett sätt att komma runt det faktum att det inte är meningen att man ska kunna blogga från sin iPhone utan speciella applikationer, som jag f.ö inte kan finna. Om mon plan är genomtänkt nog (överhängande risk att den inte skulle vara det) så kommer det här lilla blogginlägget minsann att synas snart, eller tja NU kanske, med tanke på att du förmodligen läser det.
God morgon förresten! God och god... Vaknade vid fem imorse av att Rydells jobbtelefon började ringa. Så otroligt typiskt. Det skulle vara plusgrader och regn idag så han skulle vara ledig och vi skulle ha en dag bestående av 100% mys, men istället är han ute och röjer snö. Jag protest-ligger kvar i sängen tills han kommer hem igen. Återstår att se när det blir bara.
Såg filmen The Invention of Lying igår, på tal om något helt annat. Känner ni för att se en väldigt annorlunda film som liksom inte går att placera i ett fack så är det filmen för er! Den var faktiskt väldigt söt och smårolig också, vid vissa tillfällen till och med storrolig. Ikväll däremot blir det något mer klassiskt roligt med The Breakup. Vi prenumererar på Lovefilm nämligen sen två månader tillbaka så vi hinner så ganska många filmer på en vecka. Älskar film! Har sparat ett par tusenlappar på att inte köpa dom också.
Hur som helst, Otto och Bella anser att jag borde rikta min fulla uppmärksamhet till deras spinnande så det får jag väl göra om jag inte vill ha tårna mina tuggade på.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild