2011

2011-01-31


Med ett nytt år kommer 365 nya chanser till att hitta på något alldeles extraordinärt, något galet och spontant, lagom mysigt, eller bara tända ett värmeljus och äta pasta á la Lady och Lufsen. Själv har jag så många planer jag skulle vilja sätta i verket, men självklart kan man ju inte genomföra alla.

I år kommer mitt största projekt att vara min sambos födelsedag. Med risk för att han av någon okänd anledning skulle trilla in här på bloggen så kan jag såklart inte säga någonting om projeket innan det är klart, men det betyder inte att jag inte har tiotusen andra idéer att genomföra under tiden och dela med mig av - såklart.

I julklapp gav jag ju honom ett Presentkort på att köra Supersportbil, som exempelvis typ Lamborghini eller Ferrari... vad han vill, i 70 minuter med instruktör och att få testa bilen han valt till absolut max. Han absolut älskar Top Gear så det var inget svårt val. Frågan är väl bara hur jag ska kunna få honom att vilja köra V40 igen efter det.


... är att, precis som jag, komma på ett helt annorlunda och speciellt sätt att fira er partners födelsedag! Detta gäller oavsett personen i fråga fyller 20, 33, 47, 50 eller 72. Jämna nummer, femmor och nollor... vad spelar det för roll? 2011 ska bli ett år att minnas även om man fyller på en trea.

Lycka till!

Postat av: Louise

Uhhh, får man veta din suprise till Rydell? ;) MAil kanskne? :)

2011-02-01 • 19:51:43
Postat av: Louise

Anders är aldrig här inne och kollar ändå så kan skriva det här :) Jag har köpt ett jättefint läderarmband med silverdetaljer på, han sa att han ville ha ett sånt så :P Men vill ju ge honom något speciellt, men det ekar ju i plånkan "/<3

2011-02-08 • 11:25:14
URL: http://fliizan.blogspot.com/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild