Sommartecken

2011-04-21
Pappa körde förbi på motorcykeln innan idag och stannade för att prata lite. Min älskade pappa! Han ser så sjukt badass ut när han kör sin Honda Shadow med hjälmen och bandanan över näsan och munnen. Det om något är iallafall ett riktigt gött tecken på att sommaren är på väg. Motorcyklisterna. Älskar förresten hur alla motorcyklister alltid hälsar på varandra när de möts, utan undantag. Eller tja, jag har iallafall inte sett något undantag. Samma sak gäller förresten busschaufförer, även om de inte är lika coola förstås. No offense. Försöker föreställa mig hur det hade sett ut om alla bilister hade varit lika hövliga mot varandra. Man hade fått limma fast ena handen i framrutan för det är ingen vits med att höja och sänka den trettiosju gånger i minuten. Jag börjar förstå varför man inte hälsar på varandra... glöm att jag ens funderade.

Ska se till att jag får ut och åka en tur med pappsen snart. Can't wait!

PS. Tipsar alla om att se IKANO-reklamen antingen på TV eller Youtube! Så sjukt söt gris och skön motorcykelsnubbe.

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Är du härligt utvilad för veckan som kommer nu då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-24 • 19:40:45
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild