Skärtorsdagen

2011-04-21
Jag hade kunnat inleda det här inlägget med att dra ett risigt och så ofta återanvänt skämt om hur det här är alla emobarns dag. Men inledning är redan förbi.

Som sagt, det är skärtorsdagen idag vilket innebär att jag får sluta redan klockan 15, så nästan två timmar tidigare än vanligt. Klen tröst när alla får vara lediga, men det är iallafall något! Direkt när jag slutat så blir jag hämtad av min kära sambo och då bär det av mot Rödeby för ytterligare en omgång fönsterputsning. Det är ju faktiskt kalas där i helgen (som vi ska på!) och då måste det vara fint. Eftersom att Rydell besitter lean mean fönsterputsningskills så är det han som får göra det. Jag ska heja på.

Igår fyllde världens sötaste Angelica 18 år
och jag stod i valet och kvalet att lägga upp en bild på henne i en tjusigt photoshoppad partyhatt, men samtidigt var jag lite rädd för att hon skulle strypa mig långsamt om jag gjorde det. Så det sparar vi på.... ;)

Eftersom att det är helt dött här (alla kom ju på att de ville vara lediga, så jag fattar inte varför jag är här heller) så måste jag ta och hitta på något att göra innan jag förgås av tristess. I will see you in a bit.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild