Monday morning

2011-04-18
Igår var det årets härligaste dag (so far)! Det var så soligt och varmt att vi kunde sitta utomhus i solen i bara linne och äta frukost. Det känns som om det var tusen och åter tusen år sedan vi kunde göra det sist. Sommaren är alltid för långt borta.

Passade även på att tvätta bilen igen, den ser ut som f*n rent ut sagt eftersom att vi bor både mitt i stan och vid vattnet. Måsar, säger jag bara. Måsar. Hur som helst, fin och glänsande blev den iallafall, så nästa punkt på schemat blev lite fotboll på gräsmattan och bara mys i solen. Lyckades faktiskt att kamma hem årets första solbränna! Ni vet, den osmickrande typen över näsa och kinder. Plus ett stort rött v-format parti över bröstet eftersom att min t-shirt såklart inte täckte där. Tjusigt.

Jag har varit uppe med tuppen idag, en hel timme tidigare än jag brukar. Ingen aning om varför, jag vaknade väl på bra humör antar jag. Sitter i datorstolen som vi hämtade hem igår. Kisarna har redan kloat in den, men... det säger vi inte till husse. Någonting säger mig att han inte uppskattar det så värst mycket. Men jag orkade faktiskt inte gå upp flera gånger mitt i natten när jag hörde att de kloade... shame on me.

Nej, ska sätta mig i fönstret och njuta av morgonsolen innan det är dags att åka till jobbet. Värre kan man ha det!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild