Man tager vad man haver

2011-04-27
Oh mama!

Slutar jobbet om cirka en halvtimme och blir då hämtad av min stora kärlek. Han släpper av mig hemma och försvinner igen lika fort, för han ska löpträna med far sin. Jag ska få lite finbesök när Lena kommer till lägenheten och tur är väl det för jag hatar att vara ensam. Förlåt misarna, ni är utmärkt sällskap! Typ.

Idag ska jag även sätta mina kulinariska kunskaper på prov. Vi har nästintill inget ätbart hemma och det lilla vi har är en förskräcklig kombination. Så mitt uppdrag för kvällen är att ha en delicious måltid väntandes på min karl när han kommer hem från Rödeby. Eh... ja, vi får väl se hur det går. Ni behöver ju inte hålla andan.

Dagens motto: Man tager vad man haver

Postat av: Louise

Så svårt är det inte att laga mat lilla du ;) hahah. Men lycka till! ;) <3

2011-04-28 • 19:12:25
URL: http://fliizan.blogspot.com/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild