En kväll i jun... april

2011-04-21
Äntligen hemma! Ja, vi alltså. Inte tv-programmet.

Först hemma hos Rydells föräldrar och han tvättade deras fönster medan jag satt och solade på altanen (oh yes..!). Sedan blev det till att sparka igång hjärncellerna för jag skulle göra klart tipspromenaden inför lördagens festligheter. Gick riktigt trögt där ett tag men när Rydell fick läsa igenom frågorna verkade det iallafall på honom som om jag lyckats få till det. Passade på att halvkolla på reprisen av Så ska det låta också där jag satt i köket, för var inte förra veckans avsnitt bara det absolut bästa på ett sjujäklans tag? Lasse Kronér och Claes Malmberg mötte Jessica Andersson och Nanne Grönwall. Och så Peter Settman på det. Humor och musik i ett - tack SVT!

På tal om något helt annat - när vi kom hem tyckte jag väl att katterna såg lite väl runda om magen ut. Konstigt, tänkte jag. Det var ju flera timmar sen vi matade dom. Men öh... de hade lirkat upp påsen med torrfoder och satt i sig halva ungefär. Tur att det var en liten påse...

Nu ska jag och mina tjocka katter se på film! Romantisk komedi, chokladkanin och cola. Kanonkul.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild