1 april

2011-04-01

Ja, det har säkert inte undgått många att det är första april idag! Jag är dödsförsiktig när jag går runt hörn, tvivlar på allt folk säger till mig och tänker två gånger innan jag följer instruktioner. Jag är så löjligt lättlurad. Och eftersom att jag har en sambo som lurar mig alla dagar i veckan så sitter jag nu och tänker igenom alla möjliga scenarion som kan tänkas utspela sig när jag kommer hem i eftermiddag. Eller så är han extra ond och tänker inte göra någonting fastän jag försöker att ställa in mig på att det kommer att hända något! But then again, även när jag är med på att han kommer att lura mig så blir jag ändå lurad i slutändan.

Ska ner och äta lunch på JOTAC idag. Väldigt skönt, då slipper jag äta själv för en gångs skull. Det har sagts något om smörgåstårta till och med. Men mina första april-nerver är på helspänn. Får väl se vad som händer. Det är några timmar kvar och jag har många konspirationsteorier som måste författas.

Tills dess, klura lite på ett tävlingsbidrag?



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild