Vecka 42

2010-10-18
Förra veckans uppgift var att skriva en liten love note och det gjorde jag också, såklart. Fast jag satte inte fast den någonstans. Istället vek jag ihop den till ett flygplan och kastade in den till honom från sovrummet när han stod i köket. Han blev minst sagt förvånad när det kom ett litet plan och landade vid hans fötter. Ett plan kommer lastat. Med kärlek. Eftersom att mitt presentationssätt inte riktigt passade till en Shakespear-text så skrev jag naturligtvis ingen sådan utan lämnade bara ett kort meddelande á la "ensamt här borta utan dig, kom hit och kyss mig". Det finns inga regler. Lek!

Himla gulligt att jag fick två sms till i helgen om att jag inte bloggade på helgen, mer än mitt huvudvärks-inlägg. Jag gör helt enkelt inte det om det inte är så att det händer något speciellt. Jag gör det mesta av varenda ledig minut jag har att spendera med älsklingen, familjen och vännerna. Vid datorn sitter jag ju 9 timmar om dagen iallafall - varje vardag. Men som sagt, kommer jag på något fantastiskt jag måste dela med mig av, så kommer det naturligtvis också upp.

Men nu är det måndag och här följer


Ta hem en liten oväntad present. Nyckelordet är oväntad. Men å andra sidan är de flesta presenter man får sådär mitt i veckan oftast oväntade - såvida ens födelsedag inte råkar inträffa just då. Men vad är oddsen? 1 på 365... förstås. Det här ska alltså inte kosta otroliga summor; liten gåva, stor omtanke.

Postat av: Louise

Jag skrev en! :D thihih. Han blev jätteglad och han kommer överraska mig snart har han talat om för mig ;) thihi. Puss o Kram <3

2010-10-18 • 15:09:05
URL: http://fliizan.blogspot.com/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild