Vecka 41

2010-10-15
Ny briljant idé!

För alla er som vill jobba lite på romantiken hemma så kommer jag att lägga upp Dagens, Veckans och Månadens Uppgift! Ingenting som är obligatoriskt precis, men prova! Något nytt att prova på bara. Vissa saker är självklara, andra är mindre självklara. Ibland behöver du lite fantasi, ibland går de lika bra att göra rakt av!

Jag vet att det är fredag idag, men jag lägger upp en Veckans iallafall, det skadar ju inte och du har ju hela helgen på dig ;) Vi tar en lätt pga att dagarna börjar ta slut då.

Låt mig veta hur det går! Skriv och berätta!
Gick det bra? Blev han/hon glad? Hände något roligt? Något tråkigt? Något totalt oväntat? Dela med dig i en kommentar, eller skicka ett mail till mig. Min adress är [email protected].



Skriv en liten "love note" och lämna den där din partner kommer att hitta den. I en jeansficka, i kaffemuggen, på spegeln - var kreativ. Det behöver inte vara någon enastående kärleksförklaring, bara något litet och sött. Men har du förmågan, go all in.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild