Svåra val

2010-10-06
Har bara bott i lägenheten några dagar men det börjar ändå kännas ganska hemvant - skönt! Har fått upp lite blommor och så i fönstren så att det känns lite mer ombonat iallafall. Hittat bra ställen för iallfall 95% av alla våra ägodelar, resten får vänta till efter nästa löning då vi pallrar oss till IKEA. Frenzy! Jag har planerat att lägga kameran på laddning så att jag kan ta lite bilder på hur vi bor också. Kan ju vara kul att visa upp, tänkte jag.

Nu har vi iallafall fungerande Internet - med ett superkrångligt lösenord som jag har fått öva in - och efter ikväll har vi TV att titta på också. Och tur är väl det, jag har en filmberoende sambo som inte kan passera en filmhylla utan att köpa något - söt är han. Fyra DVD:er senare kan jag iallafall börja säga "det kanske är något på TV ikväll?".

Hade tänkt överraska hjärtat med en liten present ikväll. Egentligen hade jag tänkt spara det tills på lördag då vi har månadsanni, men idag var det nära ögat att jag förlorade chansen till det, så hmm.. ska jag chansa och hoppas på att jag kan göra det då? Eller ska jag bara göra det idag? Gaah.

Postat av: madeleine

Åh tack! Ja något bra har man gjort här i livet mammas lilla älskling :)

2010-10-06 • 21:16:12
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: madeleine

Åh tack! Ja något bra har man gjort här i livet mammas lilla älskling :)

2010-10-06 • 21:16:30
URL: http://myddis.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild