Romantik 101

2010-10-14
Jag är en väldigt romantiskt lagd människa och jag älskar allt vad som hör romantik till. Jag gjorde något igår som det antagligen inte är så många andra som gjort i sina dagar. Jag skrev nämligen Jag älskar dig på cirka 200 post-it lappar och klädde ni halva lägenheten med dom. Kan du ärligt säga att du skulle komma på den tanken själv?

Rydell blev jätteförvånad och glad när han såg det - mission successful.

Så efter det fick jag idén att jag kanske skulle skapa en Romantik-kategori och dela med mig av lite tips, inspiration, presenter och kanske till och med ett gott råd då och då. Såklart blir det lite kärlekslåtar, filmer och roliga anekdoter när det faller mig in.

En enkel lektion är att Romantik är enkelt! Bara uttryck dig själv! Romantik är en lek för vuxna. Men kom ihåg att Romantik är svårt! Planera, handla, gömma, slå in, skriva, överraska, överräcka, köra, ringa, komma ihåg, uppvakta... Ett heltidsjobb, men är du bara kreativ nog så är det aldrig något annat är roligt, mysigt och bra för själen - och inte minst för förhållandet.  Men oroa dig inte, jag hjälper dig.

Till att börja med kommer mitt nästa inlägg att presentera 15 urdåliga ursäkter till varför inte DU kan vara romantisk.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild