Fredag

2010-10-01
E de freda'? Yes box!

Åh, när jag såg att Annika fixat sina naglar på salong blev jag så himla sugen. Fast plånboken skrek till och vägrade samarbeta så jag får göra det själv hemma istället. Eller jaa, hemma hos mamma och pappa, för nu bor jag ju faktiskt i stan. Ska fixa det ikväll efter att jag kommit hem dit. Flyttar ju inte sakerna förrän imorgon iaf.

I eftermiddag kommer mamma hit och fikar med mig så jag såg till att veckans fredagsfika at the office är äpple/tartarpaj med vaniljsås! Mums! Efter det kör hon in mig till stan där jag ska träffa söta Angelica (: Sen blir det fika för hela slanten! Mys.

Förresten så efterlyser jag kontorsunderhållning. Det är så DÖTT här idag. Nästan inga här, och de få som är här får inga telefonsamtal och behöver ingenting utfört! Skönt, tänker du. Jo, det var riktigt skönt de första gångerna det blev så. Men en hel vecka bestående av enbart stillasittande är inte det roligaste som hänt mig. Så hjälp mig! Vad kan jag göra?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild