Chuck Norris

2010-10-01
Jag älskar Chuck Norris-skämt av hela mitt hjärta! Philip hade skrivit något på facebook så jag svarade med ett annat tillsammans med kanske fem personer till. Det kommer nog bli en rätt lång kedja. Hur som helst, jag tänkte dela med mig av några av mina favoriter!

Some people wear a Superman pajamas, Superman wears a Chuck Norris pajamas.

Some magicians can walk on water, Chuck Norris can swim through land.

Chuck Norris can touch MC Hammer.

Chuck Norris can stand at the bottom of a bottomless pit.

Chuck Norris was part of all Star Wars movies - as the Force.

When the Boogeyman goes to sleep, he checks his closet for Chuck Norris.

On the 7th day God rested... Chuck Norris took over.

If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more than you.

Darth Vader dresses up as Chuck Norris at Halloween.


Nej jag kan inte fler såhär på rak arm, men det var några stycken iallafall (:
Kan du några bra Chuck Norrisar?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild