Budget

2010-10-05
Jag har suttit och pillat lite i Excel och gjort upp en budget för mig och hjärtat (hej vuxenpoäng). I alla områden där jag inte vet de exakta siffrorna har jag tagit till i överkant så att jag inte sitter där med stora ögon när jag får fakturan i handen. Hur som helst, det jag skulle komma fram till är att vi har underligt lite månad kvar i slutet av pengarna. Alla pengarna räcker och kylskåpet kan ändå vara fullt (vilket förvånar folk som känner Rydell). Vi behöver inte ens funadera över om pengarna räcker... så frågan är: Vilken jättesumma har jag missat?

Det är ju inte ens möjligt att jag skulle ha sån tur att det bara går runt helt smärtfritt! Första lägenheten och allt. Paranoian ringer på dörren, brb.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild