Träffade Martin Timell

2010-11-16
Ja, precis som rubriken lyder så träffade jag precis Martin Timell. Här. I Karlskrona. I receptionen där jag sitter hela dagarna och stirrar ut genom ett stort fönster i brist på annat att göra. Det händer nämligen aldrig något här. Innan idag iallafall. Här satt jag och filosoferade liksom... Lite sur på mig själv, bad inte om någon autograf.

En trevlig prick den där Timell, som jag är säker på att alla äldre människor skulle säga.

De är nämligen här i Karlskrona nu och letar byggfusk till det där tv-programmet, ni vet. Så alla kändiskåta människor lär ju hänga utanför First och dregla - precis som de alltid gör.

Too bad att jag inte bad om en autograf.
Synd, vi kunde blivit homies.


För alla blinda människor: Montage gjort i Paint, stupid.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild