♥ Tio månader ♥

2010-11-09
När det kommer till Veckans Uppgift så har jag redan gjort klart den.

Jag skrev mina listor och lade ner dem i ett fint kuvert, pyntat med lite röda band och gav det till min sambo igårkväll. Sen försvann jag ut i köket för att laga lite mat till honom. Det dröjde inte länge förrän en väldigt glad Rydell kom ut i köket bara för att krama och pussa på mig. Mission success. Han blev hur glad som helst och jag blev kungligt ompysslad hela kvällen ;) Pennans makt, gott folk haha.

Idag så har vi tio månader ♥ tillsammans. Tio fantastiska månader om jag får säga det själv. Tiden går fort när man har roligt. Ikväll händer det dock inte speciellt mycket. Lite film, popcorn och mys i sin enkelhet. Kanske en bit kladdkaka för att festa till det lite. Det gäller att vända på varje mynt just nu nämligen. Lite för många resor på lite för kort tid, med en lite för tight budget. Men waddafawk, man lever bara en gång.


En osminkad, solbränd och snedvinklad spindelmannen-puss :D

Postat av: Louise

Grattis fiisen! :D Kul! :) Måste hitta på något snart igen! :d Puss o Kram <3

2010-11-15 • 19:14:27
URL: http://fliizan.blogspot.com/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild