När jag var liten...

2010-11-23

Jag började skriva en liten lista över barnprogram jag kollade på när jag var liten, bara för att upptäcka att listan blev jättelång. Herregud vad jag kollade på TV! Jag tänkte att jag kunde skriva upp några program här och se vilka andra som blir nostalgiska:

Eller ja, några och några. 50 stycken kom jag på

Inspector Gadget

Ankliv

Sailor Moon

Eek!

Doris & Gösta

Sonic

Den lilla sjöjungfrun

Tarzan

Totally Spies

Rosa Pantern

Familjen Flinta

Snobben

Rugrats

Nalle Puh

Pippi Långstrump

Sune & hans värld

Powerpuff pinglorna

Looney Toons

Rädda Joppe

Kipper

Tom & Jerry

Jim Guldknapp

Mumintrollen

X-Men

Batman

Pettsson & Findus

Svampbob Fyrkant

Lilla djungelboken

Babar

Turtles

Byggare Bob

Lucky Luke

Quack Pack

Långbens galna gäng

My little Pony

Scooby-Doo

Piff & Puff: Räddningspatrullen

Luftens hjältar

Krambjörnarna

Sissi

Molly Mus

Björnes magasin

Teletubbies

Lisa

Billy the cat

Dennis the menace

Timon & Pumbaa

Pokémon

Digimon

Aladdin

Känns de igen?


Postat av: Louise

Nostalgi på hög nivå (a) haha.

2010-11-23 • 14:48:26
URL: http://fliizan.blogspot.com/
Postat av: Alice

Om alla gjorde såna här listor skulle det vara enkelt att se vilka kanaler deras TV hade när de var små XD upptäcker idag hur många program jag aldrig såg (eller kanske snarare slapp?) för att vi bara hade 7 kanaler eller nåt :)

2010-11-23 • 16:19:11

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild