Huliganer

2010-11-18

Den här veckan har vi åkt hem på lunchen för att kolla till misarna, mata dom (så att de inte dödar oss när vi kommer hem på eftermiddagen), tvångspussa lite på dom och se till att de inte har haft sönder allt för mycket. Men idag hann inte Rydell köra förbi my office så de fick helt enkelt överleva.

Misstänker att vi kommer ha två riktigt tjuriga huliganer hemma ikväll...

Hur som helst, vi var på Harry Potter igår - och precis som i alla andra Harry Potter-filmer så grämer man sig lite över att det saknas detaljer och ibland även stora händelser som man själv tycker var superviktiga i boken. Missförstå mig rätt, filmen var bra! Jag i-landsklagade lite om detta men fick mest svaret att man väl ändå inte orkar sitta och titta på en fyratimmarsfilm. Eh? Jo. Är det Harry Potter hade jag säkerligen kunnat sitta i fyra timmar bara för att liksom...

Om någon orkar se Titanic mer än en gång så ser jag inget hinder för en maratonfilm med actionfyllda event.

Nej, ska ta mig en kaka och rulla tummarna tills jag slutar.


Postat av: Louise

haha, låter som om du har ett soft jobb ;)Jag vill med gå och se Harry Potter filmen, fast Anders bara jobbar hela tiden :( puss o kram <3

2010-11-19 • 10:28:10
URL: http://fliizan.blogspot.com/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild