Epic randomness

2010-11-10

Blev av någon osökt anledning sugen på att sitta och rita en stund, men jag kände att jag var tvungen att kolla i materialskåpen först och se om jag verkligen hade råd med att kunna "slösa" med vissa av sakerna, typ blyertspennor. Surt att sitta där pennlös helt plötsligt liksom. Jag kunde glädjas åt att det fanns minst 10 blyertspennor kvar i asken och 6 bläckpennor också. Dessutom fanns det 16 A4-block med. Tog en penna av varje och ett block och bar tillbaka till disken. Där står en man som skulle hålla kurs på Kustbevakningen men som hade glömt köpa material. Han frågar mig om det inte kan vara möjligt att han kan få köpa det av mig. Självklart vill jag hjälpa honom. Hur mycket behövde han? .... 16 block och 16 pennor.

Epic randomness has struck once again.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild