Blocket-katter

2010-11-17
Höll på att få SPELET idag när jag och sambon kom hem och hittar 1/3 av lägenheten vackert dekorerad med glassplitter. Kisarna (som idag är väldigt nära att bli Blocket-katter) hade slagit ner mattes fina lampa som hon hade i fönstret. Matte var då lagom glad när hon låg på alla fyra tillsammans med husse och plockade småttigt glas från golvet. Det såg förstås väldigt roligt ut, så det gällde ju att passa på att skutta runt och vara ivägen så mycket som möjligt.

Tänkte att jag kanske skulle kunna distrahera dom en liten stund genom att ge dom ett mellanmål ute i köket, sagt och gjort. Dock förvandlades de bara till duracellkaniner istället och skuttade ännu mer. Jag dör. Har en likadan lampa i det andra fönstret och det ska fan ta mig tejpas, häftas, bultas och limmas fast!

Kom på att jag inte lagt upp någon bild på misarna, så här kommer en.

Otto ser ut att ha någon slags mögelgrön nyans going on, men egentligen har han samma färg som Bellan, det är bara det att kameran sög.

Postat av: Louise

haha, vi har tre katter (hade fyra) och dom älskar att "bo" i fönstret :P Vi tog sån kludd eller vad det nu heter och satte fast krukor och lampor och gud vet allt :P Det funkar ganska bra ;)

2010-11-18 • 10:46:57
URL: http://fliizan.blogspot.com/
Postat av: Kitty

Haha okej, mmm men jag har lite dubbehälftand tejp någonstans, tror jag kör på det. Kludd aka häftmassa har jag ingen :/

2010-11-18 • 11:37:06
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild