Afternoon tea

2010-11-16
Färdigchillat med herr Timell. Stod och pratade i en kvart sådär efter att jag ringt en taxi åt honom som skulle ta honom till flyget tillbaka till Stockholm. Han var verkligen supertrevlig! Och gav iallafall sken av att bry sig om mig som person när vi pratade. Ni vet, social kompetens, ställa frågor och se intresserad ut av svaren haha. Hur som helst, jag vet precis vilken fastighet det var de skulle prata om i programmet. Det stod om den i tidningen häromdagen. När den var färdigbyggd hade de inte mindre än 165 hål i taket. Och fuskbyggarjäkeln kom inte ens. 

Nej, fy farao för såna [ väl valda ord ].

Snart dags att gå hem. Ska bara scanna av hela Karlskrona efter lägenheter på uppdrag av Chefen. Men jag har det i fingrarna efter allt frenetiskt letande efter en tvåa till mig och min bättre hälft. Borde gå som smort. Hem och dricka te med mannen och bebisarna.

Tjing :D


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild