Stridsmålad Pocahontas

2010-05-20
Kvarten: Sverige - Danmark

Tur det, var nästan rädd att danskarna skulle sätta dit oss där ett tag med tanke på hur de spelat i år, men tji fick dom - as usual.

Fick lite tid över idag just innan jag skulle till jobbet, så då tänkte jag: SUIT UP! Det blev swim suit:en och nu sitter jag här i sängen och ångrar det något alldeles jävulskt faktiskt. Det var varmt, det var superskönt, det var allt en sommardag ska vara! Men tydligen har det gått alldeles för länge sedan jag sist såg sol - så jag hann glömma bort hur det känns att komma in efter en liiiite för lång stund i solskenet utan SPF... Röd som en kräfta är jag. Brände hela bröstet och den där obligatoriska randen under ögonen och över näsan. Ser just nu ut som en stridsmålad indian. Pocahontas ftw.

Det blev ett vattenkrig mellan mig och min elskling också. Första rundan fick jag vattenpistolen som inte fungerade. Fail. Andra rundan hade jag inget att skylla på - men jag fick till ett fantastiskt headshot, rätt i ögat på honom faktiskt (A) Tyvärr räckte det inte till seger så genomblöt fick jag så vackert sätta mig i solstolen igen och försöka torka till.

Sen blev det jobb iallafall eftersom att karlarna ska ut och äta och fjanta sig imorgon så mina tjänster var needed idag redan. Trött som en alpacka, men nöjd med dagen. Om ungefär en timme blir jag hämtad och så bär det av ut till Rödeby. Mår lite mysko faktiskt - hoppas det går över tills imorgon!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild