Office blog

2010-05-04
Att blogga från kontoret is the shit.

Idag hade jag bara en lektion eftersom att Supersnälla Sofie gett oss ledigt från samhällskunskapen och eftersom att jag inte skulle göra Cambridgeprovet i Engelska idag. Det sistnämnda hade jag visserligen velat göra, men jag missade det där datumet då jag skulle säga att jag faktiskt ville göra det. Attans bananer...

Hur som helst, har "bott" ute i Rödeby hos älsklingen sen i lördags. Supermüsigt förutom att man förfryser tårna om man går på golvet i hans rum. Så det står antingen mellan att härda fötterna (!) eller att skutta runt som en liten känguru på en filt varje gång jag ska någonstans. Naturligtvis så håller jag ju mig till alternativ nummer två.

Tillbaks till stycke #1 så sitter jag alltså på jobbet och skriver på min uppsats nu innan jag ska börja jobba. Det är varmt, skönt och tyst och jag har tillgång till en gigantisk kakburk! Har riggat upp min laptop på chefens skrivbord och snurrar nöjt på stolen - fördelen med att pappa är chef är alltså fri tillgång till stolssnurrande. wiii. Ser iallafall löjligt seriöst ut när jag vrider på stolen mellan två datorer och någon gång då och då håller på sådär proffsigt med en bunt papper som alla coola typer på film. Ser framför mig hur jag lägger ner pappersbunten, kollar upp, "lägger märke till kameran" och sedan sitter blixtstilla och ler sådär klassiskt medan vinjetten till min egen kontorsshow fortsätter spela. aaaah... (:

Postat av: malin

Snygg ny design!! :P<3

2010-05-05 • 20:20:56
URL: http://malinfashion.devote.se

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild