Och så vidare för helvete

2010-05-21
Trender på facebook... jag hatar dom.

Först började en massa fragbitemänniskor skapa grupperna ;PppPpp som spred sig som en löpeld. Det var ändå något man kunde acceptera, scrolla vidare och glömma liksom. Men nu... nu jäklar. Nu ska man scrolla som en galning för att komma förbi ett enda gruppnamn. Det tar upp en halv Facebook sida! Man får nu klicka "äldre händelser" för varje grupp! (ok, inte riktigt - men galet nära!) Bilden jag tog här var liksom vad som fick plats på min skärm, sen fortsatte den löjligt långt ner.

OKEJ ELLER EJ?



Postat av: Mortengina

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-09-26 • 12:55:32
URL: http://mortengina.blogbrief.com

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild