Hausfrau

2010-05-12

Tog mig i kragen idag och städade mitt rum. Det är lite som det där paret i Volvoreklamen som stannar vid macken och tar bilder för att det händer så sällan. Kanske inget superbra tecken. Släpade iallafall in dammsugaren och rockade loss med den. Dammsugade faktiskt av gardinerna också, det fastnar en del i den längden som är precis innanför balkongdörren. Tummade lite på tyget och funderade på om jag inte skulle stryka dom också? Men där gick gränsen! Någon måtta för det allt lov att vara. Mamma är nöjd iallafall, snyggt och städat till Christians konfirmation. Hon kommer säkert att kommendera mig till att bära upp min enorma skosamling härnäst.

Jawohl, mein Führer! ;D



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild