En solig fredagskväll

2010-05-21
Afternoon people. Eller kväll är det väl antar jag, men det såg så ljust ut utanför fönstret när jag började skriva att jag knappt kände något behov av att rätta mig själv.

Det var regnigt och grejer imorse :/ besvikelsen var total. Men nu är det soligt och fint igen, lagom tills att man ska in och äta, kolla på Så ska det låta och allt annat man kan tänkas komma på att göra en fredagskväll. Jag vet att Erik är ute och leker på Paintballbanan ikväll för att göra den iordning för morgondagen, så tur för någon att solen skiner iallafall!

Inte fått lika mycket gjort idag som jag tänkt, men vet ni vad? Skit samma. Men lika glad för det är jag... osv. Skulle (som jag tjatat så mycket om) hämtat balklänningen idag! Såg fram emot det trots att jag visste att det skullle kosta mig mina absolut sista riksdaler. När jag väl kommer dit är det... *trumvirvel* ...en söm som är fel! Så jag får prova helvetet medan hon nålar och så får jag komma tillbaka på måndag. Känns verkligen toppen. Balen är på fredag. Hatar att inte ha saker och ting färdigt i god tid. Framförhållning<3

Hur som helst, Amy Diamond vs. Sara Löfgren ikväll i Så ska det låta. Vad tycker vi om det?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild