Blåsning

2010-05-26

Update: Det kom en elektriker och gjorde precis samma sak.

Sitter vid matbordet i min alldaylong-tisha och sneglar lite på klockan. Snart dags att göra sig iordning och åka ut till Rödeby. Blir bara en natt nu istället för en halv vecka som vanligt haha. Knappt man behöver ta med sig någonting. Ja, förutom datorn då som är absolut nödvändig i alla väder. Min trogne följeslagare.

Baby sitter och bilshoppar online som vanligt typ. Hittade faktiskt några fina att sätta bokmärken på. Nu är det bara pengarna som fattas haha. Men den fetaste lönechecken ever awaits honom ändå för alla gånger chefen ringt in honom den här månaden. Borde inte vara så mycket som saknas efter den ändå.

Gonna göra mig ready nu.

Citat:
"Fördelen med att handla via bilfirma är att man blir mindre blåst"



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild