Bäää, va korkat

2010-05-03
Jaha, vad får man när man går upp tidigt på morgonen? Jag gick upp klockan 7 för att älsklingen ändå skulle upp då, så varför inte? Gör mig iordning och åker till skolan, närvaro närvaro närvaro<3 Men såklart är det just idag som alla lektionerna är inställda... Vad gör jag nu då? Jag får så vackert sitta i skolan till klockan 18 när teatern börjar. Kanske skulle kunna fått något gjort om det inte hade varit för att jag inte kan koncentrera mig här -.-'' Varför vände jag mig inte om och sov några timmar till?



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild