Alpacka

2010-05-15
Hur mår alla efter gårdagens mösspåtagning?

Wasn't there - men är ändå trött som en alpacka. Väcktes klockan 05.30 av mina hyperaktiva katter som skuttade runt i rummet och klättrade runt på min mage. Kändes som ett perfekt sätt att starta dagen på. Not.

Christians konfirmationsdag idag, var precis och hämtade tårtan inne i stan. Ett riktigt mästerverk som jag ska ta kort på och lägga upp sen, I promise. Om ungefär en timme kommer min lilla kusin (kan man fortfarande säga lilla när hon fyller 12?) över för att jag ska sätta upp hennes hår innan vi ska till kyrkan. Dock har jag ingen inspiration alls till vad jag ska göra. Och lilltjejens förväntningar är through the roof liksom. Jag har en hel del googlande framför mig helt enkelt.

Tips?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild