Aktivitet: låg

2010-05-09
Aktiv... skulle jag inte kalla mig själv.

Igår hade jag inte tid att blogga för jag var upptagen med att spela Counter Strike. Se, där var en mening jag aldrig någonsin trodde att jag skulle skriva. Men vafan liksom, någon gång måste man ju prova. Jag var milt sagt ingen naturbegåvning och tur var väl det.

Idag däremot har jag varit betydligt mer seriös och faktiskt (!) skrivit färdigt den där Samhäll C-uppsatsen. Äntligen, äntligen! Påbörjat nästa uppgift på listan som även den är en mastodontuppgift, nämligen Engelska C. Oh hey life, didn't see you there behind all that school. Ska bli skönt med lite ledighet snart iallafall. Bara en tredagarsvecka nu! Torsdag till måndag är det ett litet minilov. Tack Jesus Kristus för att du kände för att flyga litegrann. Inte klokt vad man kan göra till heldag egentligen. Ge det lite tid så är vi snart även lediga på Kanelbullens dag. Svenskar och prioriteringar ♥ Jag menar, det var ju inte alls länge sen det bestämdes att vi skulle vara lediga på Sveriges Nationaldag istället för någon av Pingstdagarna. Om det är någon som på fullt allvar vet vad Pingst innebär - do tell me!

Klockan närmar sig tio och sängen börjar se inbjudande ut. Jag väntade iallafall till efter åtta för att inte samla på mig allt för många pensionärspoäng.

Tjing!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild