Verkstads-bloggande

2010-03-26
Woho! Jag tror minsann att jag klarade provet (:

Awesome.

Förresten är det inte varje dag man bloggar från jobbet, men det är inte så mycket jag kan göra just nu medan jag väntar på att grabbarna ska bli klara där ute -pekar- Nåja, jag har bloggen, harpan och spotify, vad mer behöver man liksom?

Nu när jag sitter här och skriver känner jag ju att tangentbordet (ute i verkstaden) måste vara det skabbigaste i mannaminne. Och ändå går jag på samma skola som en stor bunt NTI:are och vet därför hur skabbiga de ibland kan bli ;D Folk som spiller diverse saker på tangenterna under LAN osv. Men seriöst... det här är riktigt illa.

From the touch of it skulle jag säga... sand. Mycket sand. Lite svett för att göra det mysigare såklart, diverse kemikalier (jag vill nog inte stoppa fingrarna i munnen efter det här) och så säkerligen lite matrester. Kanske lite... nej, jag vill nog inte tänka på det förresten.

Bäst att sprita både händer, tangenter och allt som någonsin kommit i kontakt med någon som skrivit något här!

It's raining handsprit, hallelujah, it's raining handsprit (: yeah yeah


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild