Vårtecken, yes please

2010-03-27

Söta små krokusar tittar fram


Snödroppar! Hjärtligt välkomna ska ni vara

Var ute och gick en runda med min sötnos idag, under den korta stund solen beslutade sig för att skina. Tog en runda omkring Hässlegården och hittade diverse härliga vårtecken! Äntligen känns det som om våren kanske har en chans ändå. Vi har alltså överlevt istiden 2010. Hur känns det?

Klockan är redan fyra och vi har inte hunnit uträtta nämnvärt mycket, men det känns som en bra start på ett mysigt Påsklov även om jag vet att dagarna måste fylla en viss plugg-kvot.

Vad ska ni hitta på i veckan, people?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild