Take that

2010-03-03
Jag har varit lite sjuk på sistone och då känner jag inte att jag måste sitta vid datorn precis. Faktiskt kände jag mer att jag inte kunde sitta vid datorn ._. isch.

Idag har jag varit och hämtat min studentmössa i skolan! -happyface- Vågade av någon lustig anledning inte riktigt kolla på mössan i skolan. Det skulle säkert vara feltryck och stå: "Kytti ¤ 2101" eller något. Men nej, när jag väl tog mod till mig ute i bilen (älsklingen var så snäll och körde hem mig :3) så kollade jag och... ja, det stod Kitty på mössan. Och 2010 med för den delen.

Äntligen börjar vi komma någon vart, började kännas som om vi aldrig skulle nå våren under all snö. Vilken tillfredställelse det finns i att bara titta på smältande snö. "Bwahaha, winter.. take that!"


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild