Grisigt

2010-03-21
Häromdagen var det drama drama i huset.

Fråga:
Om en tjej leker med ens lillebrors känslor, dumpar honom varannan dag och praktiskt taget ber honom dra åt helvete, sedan säger "förlåt" och väntar sig att han ska ta tillbaka henne - bara för att hon ska kunna göra samma sak om och om igen... kan man inte, när hon gjort det för typ sjunde gången, säga att det faktiskt är okej att säga till henne att hon inte är välkommen i det här huset mer?

Svar:
Som fan.

Men bara så att alla vet så säger tjejen oftast till alla andra att man ringde och skällde ut henne, sedan skickar hon hatiska sms till din bror samt några till dig också där hon bevisar storleken på sitt ordförråd genom att bara kalla dig variationer på ordet fitta. Hon vill också gärna påstå att vänner som tidigare tagit livet av sig har gjort det bara på grund av dig. Kreativt.

Bara så att hon vet, så kan hon skicka hur många sådana sms hon vill till mig. Det är värt det för att hon ska hålla sig borta från min bror.

Postat av: Anonym

och du e så patetisk att du måste lägga ut detta på din blogg för du vill folk ska tycka synd om dej? Hah! Löjlig e vad du e!

2010-03-22 • 21:50:16
Postat av: Kitty

Lol? Vem vill jag ska tycka synd om mig? Jesus. Stavningskurs - är vad du bör gå.

2010-03-22 • 23:03:15
URL: http://thekittykatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd att de ända kommentarerna du får är från såna som vill berätta för dig hur patetisk du är (y) kan du inte inse med hjälp av dessa kommentarerna hur hatad du är? xD

2010-03-23 • 17:42:09
Postat av: Kitty

Jag funderar febrilt för att komma på en enda anledning till varför du läser min blogg om det enda du är ute efter är att kommentera idiotgrejer. Hur lite liv kan man ha då på en skala? Så bara lägg ner, kkthx.

2010-03-23 • 21:54:53
URL: http://thekittykatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser den för att få mig ett gått skratt! a

Alltid lika kul att läsa saker som patetiska människor skriver!

2010-03-24 • 08:29:53
Postat av: Anonym

Inga stvfel vad jag ser idiot! :) D e nog du som inte kan läsa :) o jo, du va ju tvungen att klämma in att hon sms hotade dej :)stackars liiiten :)

2010-03-25 • 21:48:12
Postat av: Kitty

Inga "stvfel"? (: Och jo, hon skrämde mig ju rejält där. Helt klart. Vilken trevlig liten chat det här har blivit. Du vet om att det finns program som döljer din ip-adress? Du kanske skulle börja använda ett sådant? ;D

2010-03-26 • 08:37:08
URL: http://thekittykatt.blogg.se/
Postat av: Louise, som du har försökt sno en pojkvän ifrån S***pa!

Nej tycker det är rätt kul att du ser att de är jag :)Jag kan skriva under med mitt namn oxå om du vill det :D det är så kul att du blir irriterad för allt men säger :) haha.

2010-03-28 • 13:11:19
Postat av: Kitty

bwahaha xD jojodu, den dagen jag skulle vilja ha honom. Don't worry lilltjejen, honom får du ha för dig själv.

2010-03-28 • 15:34:05
URL: http://thekittykatt.blogg.se/
Postat av: Kitty

Detta är sista gången jag svarar dig (: Njut av det.

2010-03-28 • 15:36:34
URL: http://thekittykatt.blogg.se/
Postat av: Josse

hahahahahahaha... Louise är ju helt väck :p seriöst.

2010-04-01 • 15:35:18

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild