Catching up & lite klädångest

2010-03-13

Firade två månader med den här sötnosen (♥) i tisdags, men jag hade inte riktigt tid att blogga om det då. Tänkte att det fick vänta ett par timmar~ och tja, det blev ett par dagar men nu har jag sagt det iallafall.

Livet rullar på, fick häromdagen hem ett utav tre beställda paket från Ellos. Blir lika glad varje gång det kommer hem kläder. Dock blir glädjen inte långvarig när man måste betala för dem. 875:- gick det första paketet på men det var inte så farligt ändå med tanke på hur mycket det var i det (:

Ikväll blir det lite festligheter eftersom att det har varit två födelsedagar i veckan som ska firas nu såhär på en lördag. Kan bli trevligt, kan bli .. läskigt. Återstår att se. Har som vanligt en stark klädångest! Precis som varje gång jag ska lämna huset ungefär. Det är nämligen såhär att jag förknippar vissa kläder med vissa tillfällen. Så att ha en viss klänning kan kännas episkt fel fastän klänningen i sig är perfekt anpassad för tillfället liksom.

Det blir väl den lilla svarta - löser alla problem typ.

Fråga:
Någon mer än jag som tvingas förlita sig på den gång efter gång bara för att paniken stiger när man stirrar in i en egentligen överfylld garderob???


Postat av: Anonym

grattis till 2 månader =)

och ja den lilla svarta funkar till allt , även om den känns tjatig vid vissa tider ^-^

2010-03-14 • 12:37:07
Postat av: Simon

Grattis :) hoppas att det känns bra

2010-03-14 • 20:53:54

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild