Tillbaka till verkligheten

2010-07-19
Första dagen på jobbet efter tre veckors semester. Sommaren har varit så härlig och jag önskar såklart att ledigheten aldrig tagit slut. Det är fem minuter kvar tills jag börjar, men tack vare Blekingetrafiken har jag redan suttit här i 40 minuter ungefär. Har alltså hunnit beta av det mesta som låg på mitt skrivbord innan arbetstiden börjar. Tänker därför ta 40 välbetalda minuters rast klockan 8.00 ;D Nej, okej det är inte helt sant. Men det hade inte varit helt fel.

Idag efter jobbet kommer älsk och hämtar mig. Då bär det av mot bilfirman för att se om vi kan hitta något guldkorn! Efter det är det raka vägen till Rödeby för ett kalas! Blir säkert supertrevligt. Blir nog inte så sent dock, dags att hoppa i de gamla rutinerna och masa sig upp ur sängen klockan Jättetidigt. Då kan man inte vara ute sent om kvällarna bara för att alla andra har semester - kasst, isn't it?

Återkommer om det faktiskt händer något!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild