Photoshop-sug!

2010-07-22
Hade massvis med spridda kommentarer över hela bloggen nu när jag loggade in, hur glad blir man inte?

Är så otroligt sugen på att leka lite med Photoshop, kanske knåpa ihop en ny Tutorial. De jag gjort hittills var ju tydligen väldigt uppskattade, framförallt »Avatar« och av någon anledning »Äppelsin« också. Vet dock inte vad jag skulle vilja hitta på den här gången, men jag har några timmar på mig att fundera på det faktiskt. Har ändå inte Photoshop på jobbet ännu. Och när jag slutat ska jag, baby och Malte ut och äta (på Max, men vafan.. :D).
Aaanyway, inga förslag på vad jag ska visa upp för något då? Inget du skulle vilja kunna göra men inte vet hur? Tell me!



Angelica, jag har ångrat mig! Armband för hela slanten!

Postat av: Tina

Hehe, jo så är det alltid för mig med. Man hittar då precis allt när man ögonshoppar, och det kan vara såå jobbigt! Men ja, vad ska man göra? Hehe.



Hur är det med dig idag då?

2010-07-22 • 08:59:21
URL: http://tinatre.blogg.se/
Postat av: Tina

Hehe, ja dey kanske iunte är världens roligaste med jobb när alla andra är lediga. Men man får väl se det positiva med att man får lön. Själv är det bara fint, fast funderar på vad man ska hitta på. Är själv arbetssökande så måste väl söka jobb antar jag.



Har du lust att länka min blogg på din?



Kramiz.

2010-07-22 • 09:33:43
URL: http://tinatre.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild