Miniuppdatering

2010-07-24
Hatar att internet hemma inte funkar som det ska. Saknar bloggen :/

Firade alltså fredag igår. Öl, cider, Lennart, singstar och guitar hero. En promenad mitt i natten på det (eller promenad och promenad, vi vinglade omkring lite både i skogen, på lekplatserna och på trottoaren som man ska) och kvällen var komplett. Riktigt roligt var det iallfall (: Tack boys.

Anyways, har mest suttit och kollat på kläder och skor idag, både online och i katalog (old school på något sätt). Än så länge har jag hållit mig ifrån att beställa något, men det håller nog inte länge till. Rydell däremot har redan beställt hela tre par skor - jag är för snål tror jag! På tal om något helt annat så sitter han där uppe nu och äter upp all salsa, så jag borde ta mig upp för trappan och stjäla lite medan det fortfarande finns.

Ser att det ligger lite räkningar och inbetalningskort här i en hög. Jag kallar det för att de måste mogna till sig. Låter bättre på något vis. (:

Postat av: tess

åh, klädkataloger :) så mysigt!

2010-07-24 • 23:29:02
URL: http://latess.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild