Lunch-update

2010-07-21
Lite drygt en kvart kvar till lunchdags, about time! Är så hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Var tvungen att sätta på lite musik i receptionen för att eventuella klienter och kunder till företagen inte skulle gå förbi och skrämmas av ett dovt mullrande (yesyes, så hungrig är jag.. stackars mage!).

Det är inte molnigt idag så gårdagens lunchplace får vara ifred. Ska nog mysa till det i det lilla köket idag med ett par tidningar och lite sommarmusik ändå. Iallafall bara jag som är här så jag kan ha köket som min VIP lounge, sorta'. Baby skulle komma förbi och hämta sin hemnyckel med, för han slutar tidigare än mig - och jag har den i handen. Nämligen så att resten av hans familj åkte till Södra Finnö idag tidigt på morgonen och ska stanna där till på fredag. Vanliga människor tänker paaarty! Vi tänker lite mer "kanske ska passa på att stenlägga uppfarten?" Jag skojar inte.

... det var en kväll i juni ...

Åh, den låten är ju så mysig. Skön med Lasse B, svängig med Markoolio!

Där kom jag av mig. Så, han kommer och hämtar nycklarna, kör hem när han slutat och gör sig i ordning. Sedan kommer han tillbaka vid kvart i fem för att hämta mig. Då är det min tur att ta en snabbdusch, megasnabb makeup-runda och så bär det av mot Kallinge. Morfar fyller 84 så det ska firas med lite grillning och en drink (ingen för baby som ska köra ;D tss). Anyways, sen hem igen för Malte kommer en stund - chill!


BTW Angelica, för mina 100 kronor ska jag köpa skor ;)

Postat av: angelica

du, stoffe och malte? eller bara du och malte? :)

2010-07-21 • 22:10:24
Postat av: angelica

du, stoffe och malte? eller bara du och malte? :)

2010-07-21 • 22:13:10
Postat av: Kitty

"du, stoffe och malte"-alternativet (: Superskönt att bara sitta och göra ingenting. Snack på altanen och sen en liten kvällspromenad (hjälp, jag passerade pensionsåldern!!)

2010-07-22 • 07:57:04
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild