Ein litet lista

2010-07-22
Nej, jag tycker inte heller att det råder någon tvekan om att jag har tråkigt.

Jag har insett att min senaste kyss: är vad jag lever på fram tills jag slutar på eftermiddagen.
Jag lyssnar på: Rolandz för tillfället.
Jag pratar: Karlskronitiska/Skånska... Kittyska? Kittianska?
Jag tycker om: Sommarlov. Too bad att det sista har passerat.
Jag avskyr när folk: människor ljuger fastän sanningen är uppenbar.
Min första vän hette: Oliver
Kärlek är: mitt liv men en sån underbar människa som min pojkvän.
När jag borstar tänderna: med eltandborste kliar det alltid på min näsa.
När jag lagar mat: både sjunger och dansar jag.
Jag är rädd för: ormar, mörker och ensamhet.
Den värsta känslan är: när man inser att man gjort ett väldigt stort misstag och det inte finns någonting man kan göra åt det.
Den bästa känslan är: att vakna på morgonen bredvid någon man älskar.
Jag är bäst på: att memorera reklam och filmrepliker.
Jag är sämst på: att hålla ett stadigt pokerface om det inte är allvar.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en svart panter? Eller puma kanske? Rawr.
Om jag var en insekt skulle jag vara: självmordsbenägen. Usch, vad jag hatar insekter.
Jag kommer alltid att vara: 167 centimeter lång.
Det finaste som finns är: att kunna resa iväg, följa solen och släppa vardagslivet för ett tag.
I sommar: ska jag verkligen ta vara på sol och lediga timmar.
Sist jag grät var: så länge sedan att jag inte kommer ihåg det.
Jag kan: läsa kroppsspråk mycket bättre än de flesta.
När jag vill tänka: lyssnar jag på instrumentalmusik.
När jag bakar så bakar jag: kladdkakor eller muffins.
Min mobiltelefon är: en Samsung Ultra Touch. Byta anyone?
När jag vaknar på morgonen: kollar jag hur vädret är.
Innan jag går och lägger mig: tar jag av mig jeansen?
Just nu tänker jag på: vad jag ska göra ikväll.
Bebisar är: underbart söta. Speciellt deras små fötter.
Idag har jag: tagit bussen till jobbet och här sitter jag nu.
Ikväll ska jag: mest hålla älsklingen sällskap när han stenlägger uppfarten.
I morgon kommer jag: förhoppningsvis att fira fredag.
Jag vill verkligen: hitta den där drömlägenheten.

Postat av: Tina

2010-07-22 • 09:50:42
URL: http://t
Postat av: Tina

Har sökt in till psykoligiprogrammet och arbetsterapeutprogrammet på universitetet i Luleå, så det skulle nog i så fall vara någon av de jobben skulle jag tro. Dock kom jag inte på någon av dem, för att det strulade med betygen. Ditt drömjobb då?



Jo kan länka tillbaka.



kramiz.

2010-07-22 • 09:52:03
URL: http://tinatre.blogg.se/
Postat av: Tina

Hehe oki. Ja men det är ju bra om man kan spara också. Själv får jag leva på typ 2000 kr i några månader till om jag inte hittar något så.



kramiz.

2010-07-22 • 10:11:16
URL: http://tinatre.blogg.se/
Postat av: Daniella

tack så mkt! :)

2010-07-22 • 10:13:31
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: malin

sv: åh tack så mycket :D

din blogg är också fin! :)

ha en fortsatt bra dag!

2010-07-22 • 10:22:09
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild